Implementace Microsoft Dynamics 365 Portals v Elcore Group

Skupina Elcorе úspěšně spustila samoobslužné portálové řešení pro partnery vyvinuté na bázi Microsoft Dynamics 365 (Microsoft Power Apps Portals).

Elcore Group je IT distributor s mezinárodní působností a kanceláře společnosti naleznete v Bělorusku, na Ukrajině, v Moldavsku, Gruzii, Uzbekistánu, Kazachstánu, Arménii a dalších zemích.

Implementace Microsoft Dynamics 365 Portals není prvním projektem realizovaným společností Innoware ve spolupráci s Elcore Group. Úspěšná spolupráce mezi společnostmi probíhá už pět let a během tohoto období specialisté Innoware úspěšně realizovali v Elcore Group několik projektů. Začátkem roku 2016 byl v Elcore Group spuštěn ERP systém Microsoft Dynamics AX 2012. Další fází spolupráce byla implementace systému CRM (Microsoft Dynamics 365 for Sales), který společnosti slouží k řízení prodejů a servisních služeb. V současnosti Elcore Group neustále aktivně rozvíjí své podnikání a slučuje všechny své firemní procesy do jednoho high-tech prostředí a doplňuje jej o nová řešení řady Microsoft Dynamics 365.

Předpoklady:

Implementace Microsoft Dynamics 365 Portals se stala logickým vyústěním rozvoje podnikání holdingu zaměřeného na utváření transparentní a efektivní spolupráce s partnery. Hlavním cílem implementace je dosáhnout nové, moderní úrovně komunikace, prostřednictvím které mají partneři společnosti nepřetržitý (24/7) přístup k službám Elcore Group, mohou se rychle rozhodovat a také informovat své zákazníky o aktuálním stavu jejich objednávek.

Řešení

  • Microsoft Dynamics AX 2012
  • Microsoft Dynamics 365 for Sales
  • Microsoft Dynamics 365 Portals

Implementovaná funkcionalita

  • Historie objednávek a vyúčtování
  • Ceníky, včetně partnerských cen a slev
  • Zálohové faktury
  • Počítání věrnostních bodů
  • Záruční servis
  • Fotografie a popis zboží
  • Integrace s Zoomos

Výsledek

Implementace Dynamics 365 Portals zvýšila online přístup k skupině Elcore Group. Díky synergii Microsoft Dynamics 365 Portals s moderními systémy ERP a CRM (MS Dynamics AX 2012MS Dynamics 365 for Sales) partneři skupiny Elcore Group můžou při přihlášení na svůj osobní účet v samoobslužném portále Dynamics 365 Portals, vidět všechny informace potřebné pro efektivní a komfortní práci. K dispozici mají například, historii objednávek a vyúčtování, ceníky včetně partnerských cen a slev, faktury atd. Všechny informace jsou k dispozici v korelaci s daty napříč fakturami, produkty, čísly objednávek atd. Na základě všech těchto údajů může jakýkoli partner skupiny Elcore Group samostatně vytvořit objednávku novou, nebo sledovat stav již existující, či se v případě potřeby obrátit na servisní oddělení Elсore Group, a to vše s nepřetržitým (24/7) přístupem do sytému.

V rámci projektu byla také provedena integrace Dynamics 365 Portals se systémem ZOOMOS, který poskytuje podrobné informace o jednotlivých položkách (popis, fotografie), potřebné pro umístění na Portál.

Podle Evgenyho Morozova, zástupce ředitele pro strategický rozvoj, Elcore Group:

„Používání portálů Microsoft Dynamics 365 umožňuje našim partnerům být nezávislejšími, a práce s námi jako dodavatelem je modernější i pohodlnější. Po implementaci portálu jsou naši partneři schopni samostatně spravovat své objednávky, plánovat veškeré aktivity nebo dělat správná a rychlá rozhodnutí na základě transparentních údajů “.

Dnes Elcore Group nadále aktivně rozvíjí své podnikání.Integrace všech procesů do jednoho prostředí umožňuje managementu holdingu efektivně řídit společnost, realizovat strategická rozhodnutí včas, na základě relevantních a aktuálních dat.

Máte zájem o více informací
napište nám email info@innoware.com
nebo volejte +420 777 204 208

Případové studie

Предыдущая
Следующая
POTŘEBUJETE RYCHLOU BEZPLATNOU KONZULTACI?