Řešení pro řízení čerpacíh stanic

LS Forecourt – je specializované řešení pro čerpací stanice od LS Retail, které je určeno pro komplexní řízení provozních procesů čerpacích stanic – od prodeje pohonných hmot a souvisejících výrobků přes řízení zásob až po komplexní obchodní analytiku.

LS Forecourt umožňuje efektivnější využití dostupných zdrojů (lidských i materiálních) a optimalizaci nákladů pomocí jednotného systému, který pokrývá veškeré činnosti.

Výhody
Specializované řešení pro čerpací stanice
Integrace se všemi zařízeními čerpací stanice
Škálovatelnost při rozvoji sítě
Prevence nepoctivého chování zaměstnanců
Optimalizace nákladů a zásob
Podpora loajality zákazníků
Platforma Microsoft Dynamics
Adaptace pro práci z mobilních zařízení
Možnost umístění v cloudu
Máte zájem o více informací
napište nám email info@innoware.com
nebo volejte +420 777 204 208
Poslat zprávu

Vyberte obchodní procesy, které potřebujete

Funkčnost

Pokladna
Schopnost flexibilně konfigurovat a podporovat všechny typy prodejů na čerpacích stanicích – pohonné hmoty, doplňkové zboží a potraviny.
Správa čerpacích stojanů
Umožňuje spustit, zastavit, blokovat jednotlivé stojany, a to i v nouzových případech. Systém umožňuje sledovat a řídit hladinu pohonných hmot v nádržích, hustotu, teplotu a sledovat další důležité hodnoty.
Zásoby
Předvídání a správa doplňování pohonných hmot a dalšího zboží na základě prodejní historie a dalších parametrů. Správa sortimentu a individuální nastavení skladových zásob na čerpacích stanicích s ohledem na atributy prodejního místa.
Restaurace a kuchyně
Centralizovaná správa zásob kuchyně na základě receptur a prodejní historie. Součástí systému je i „kuchyňský monitor“ pro řízení procesu vaření.
Personál
Plánování pracovní doby zaměstnanců a analýza efektivity jejich vytěžování. Integrace s docházkovým systémem a automatická evidence odpracovaných hodin.
Cenotvorba
Centralizovaná správa cen, možnost měnit ceny na čerpacích stanicích v určitých hodinách nebo dnech.
Věrnostní programy
Flexibilní přizpůsobení různých nabídek a propagačních akcí na základě segmentace zákazníků a historií nákupu.
Analytika
Podrobné výkaznictví o prodejích a výkonnosti s přihlédnutím k celé řadě parametrů (směny, dny, prodejní položky atd.).
Synchronizace
Flexibilní nastavení transakční synchronizace mezi obchody a centrálou umožňuje mít aktuální informace o prodeji a také o zásobách zboží. Systém může pracovat zcela nezávisle a při výpadku připojení k internetu plnohodnotně obsluhovat klienty.
Bezpečnost
Systém zabraňuje zneužívání a nepoctivému chování zaměstnanců prostřednictvím flexibilní konfigurace přístupových práv a ukládání dat, které je v případě potřeby možné prozkoumat (integrace s kamerovým systémem čerpacích stanic, včetně obchodu nebo kavárny).

Innoware nabízí řešení

Máme rozsáhlé zkušenosti s implementací ERP a máme znalosti oborů jako je výroba, maloobchod, služby, logistika, zemědělství atd.

POTŘEBUJETE RYCHLOU BEZPLATNOU KONZULTACI?