Office 365

Office 365

Office 365 je kompaktní ekosystém služeb a produktů, které jsou vzájemně propojeny a tvoří tak ucelenou platformu pro každodenní práci. Uživatelé pracují v prostředí, které jim umožní soustředit se na pracovní úkoly pomocí známých nástrojů, aniž by je rušilo přepínání mezi různými aplikacemi a službami.

Office 365 je spolehlivá a bezpečná služba, která zvyšuje efektivitu práce a používá moderní technologie k ochraně a ukládání dat.

Office 365

Office 365 pro firmy to nejsou jen běžné aplikace na práci s e-mailovými a kancelářskými dokumenty, jako je například Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote atd. Jsou to také pohodlné nástroje pro komunikaci a sdílení informací s týmem díky nástrojům jako je Groups, Teams, Workflow SharePoint Online, webkonference Skype for Business anebo firemní sociální síti Yammer.

Výhody Office 365

Integrované prostředí pro týmovou spolupráci
Přístup k nejnovějším verzím Office bez dalších poplatků
Přístup k Office 365 kdekoli a kdykoli
Adaptace pro práci z mobilních zařízení
Bezpečné ukládání dat
Schopnost pracovat odkudkoli
Kapacita cloudového úložiště až 5 TB
Flexibilní nastavení s ohledem na firemní specifika
Platíte jen za to, co skutečně využíváte
Garantovaná dostupnost služeb na 99,95%
Máte zájem o více informací
napište nám email info@innoware.com nebo volejte +420 777 204 208
Poslat zprávu

Funkcionalita Office 365

Microsoft Exchange Online
E-mailová služba určená k zpracování a odesílání správ, sdílení kalendářů, zdrojů, sledování a ochraně informací atd.
Outlook
Klient elektronické pošty, který umožňuje vedení kontaktů, organizaci času, úkolů, poznámek atd.
Groups
Sdílený prostor, který vám umožní společně pracovat s e-maily, kalendáři, dokumenty a poznámkami spolupracujícího týmu.
Planner
Nástroj pro jednoduchý a přehledný způsob organizování práce v týmu. Umožňuje vytvářet plány (projekty), organizovat a přiřazovat úkoly, sdílet soubory, posílat zprávy a kontrolovat postup prací.
Teams
Nástroj, který umožňuje textovou komunikaci, video hovory, datové úložiště pro ukládání sdílených souborů spolupracujícího týmu.
Office
Kancelářský balík pro práci s dokumenty, tabulkami, nebo prezentacemi (Word, Excel, Powerpoint atd.)
One Note
Nástroj se snadnou navigací a vyhledáváním pro uspořádání úkolů v poznámkových blocích, které je možno rozdělit do oddílů a stránek.
Sway
Nástroj na tvorbu interaktivních dokumentů a prezentací
One Drive for Business
OneDrive je cloudová služba, která vás připojí k vašim souborům. Umožňuje ukládat, synchronizovat a chránit soubory, sdílet je s ostatními a dostat se na ně odkudkoli na všech zařízeních.
Skype for Business
Komunikační nástroj pro firmy, se kterým můžete být ve spojení kdykoli a odkudkoli.
Yammer
Firemní sociální síť, která umožňuje rychle a bezpečně sdílet informace.
Video
Nástroje pro snadné a bezpečné sdílení a sledování videí, vlastní firemní YouTube.
Flow
Nástroj, kterým lze vzájemně propojit a automatizovat různé aplikace nejen od Microsoftu. Akcí v jedné aplikaci můžete vyvolat akci v jiné aplikaci a vytvářet tak automatické procesy, které vše usnadňují. Flow podporuje širokou škálu systémů a služeb a obsahuje desítky předdefinovaných šablon.
PowerApps
Sada aplikací, služeb, konektorů a datových platforem, která poskytuje prostředí pro rychlý vývoj aplikací, bez nutnosti psaní kódu a s jehož pomocí můžete vytvářet vlastní aplikace pro vaše obchodní potřeby.
Access
Nástroj na správu relačních databází.

Innoware nabízí řešení

Máme rozsáhlé zkušenosti s implementací ERP a máme znalosti oborů jako je výroba, maloobchod, služby, logistika, zemědělství atd.

POTŘEBUJETE RYCHLOU BEZPLATNOU KONZULTACI?