Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (СRM)

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement – je sada moderních a chytrých cloud aplikací, které lze použít k automatizaci celého řetězce komunikace se stávajícími tak i potenciálními zákazníky. Poskytuje konzistentní a kvalitní zlepšení v interakci se zákazníky které vede k stabilní a předvídatelné spolupráci jenž vám navýší vaše příjmy.

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement zahrnuje následující aplikace:

Microsoft Dynamics 365 Sales umožňuje obchodníkům budovat pevné a osobní vztahy se zákazníky. Analytická data zabudovaná do systému umožňují předpovídat poptávku a poskytnout tak klientovi přesně to zboží nebo služby, které právě potřebuje, co zřetelně zvyšuje jeho loajalitu a také významně zvyšuje konverzi potenciálních zákazníků. (více informací)

Microsoft Dynamics 365 Marketing usnadňuje marketingovému týmu hledání, kvalifikaci a rozvoj vztahů s potenciálními zákazníky, budování osobního přístupu ke každému z nich a transfer prodejnímu týmu, zákazníků připravených utrácet.

Microsoft Dynamics 365 Field Service zjednodušuje poskytování zákaznického servisu tím, že z požadavků na služby učiní strategickou výhodu pro vaši společnost. Řešení nabízí celý cyklus práce s údržbou aktiv zákazníků: od optimalizovaného plánování až po proaktivní údržbu. Integrovaná analytická data pomáhají zajistit konzistentní a spolehlivý servis způsobem včasné předpovědí a odhalení problémů ještě dříve, než zákazníci problém vůbec identifikují, co umožňuje plánovat náklady a optimalizovat zdroje takovým způsobem, že jsou technici přiřazeny tam kde jsou skutečně potřební. (více informací)

Microsoft Dynamics 365 Customer Service umožňuje poskytovat zákaznické služby na vysoké úrovni poskytováním komplexních a konzistentních služeb podpory napříč vybranými komunikačními kanály bez ohledu na jejich umístění. Sjednocuje proces interakce s klientem a poskytuje ucelený přístup s vysokou mírou personalizace. Umožňuje klientovi samostatně vyhledávat odpovědi na otázky pomocí samoobslužných portálů báze znalostí, nebo pomocí vyhledávacích funkcí propojených s komunikačními platformami komunikovat o problému s technickými konzultanty nebo jinými klienty, co takový problém řešili v minulosti.

Bez ohledu na to, zda zastupujete střední nebo velkou firmu, pracujete v segmentu B2B nebo B2C, vyrábíte zboží nebo poskytujete služby - řízení vztahů se zákazníky zabírá významnou část vašeho podnikání.

S aplikacemi zahrnutými v Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement získáte:

  • Efektivnější procesy pro řízení vztahů se zákazníky
  • Personalizaci každého klienta
  • Omnichannel přístup ke generování potenciálních zákazníků
  • Loajální klienty, kteří jsou orientováni na spolupráci
  • Zvýšenou účinnost a produktivitu marketingových, prodejních a servisních týmů

Nabízíme:

  • Kvalitní, moderní a zaručeně přední světové řešení od společnosti Microsoft
  • Odbornost Innoware, která je podložena více než 20 lety zkušeností s implementací CRM
  • Unikátní projektová metodologie, která umožňuje dosahovat úplného souladu s očekáváními
  • Souhrnný balíček projektové dokumentace popisující nastavení všech procesů konfigurovaných v systému, uživatelské příručky pro úspěšné používání systému a také školení nových uživatelů
  • Zaškolení klíčových uživatelů - nositelů znalostí firemních procesů, přípravu na spuštění systému, další rozvoj systému (na základě standardních možností), dle škálování znalostí.

Výsledkem spolupráce s Innoware bude:

  • Sladění očekávání s realitou a implementaci nového efektivního nástroje pro správu a řízení. Uživatelé se snadno přizpůsobí práci v nové aplikaci a firma začne rychle pociťovat výhody implementovaného řešení
  • Vysoce kvalitní implementační služby se zaměřením na maximální využití standardní funkcionality systému. Tento přístup snižuje náklady na vlastnictví systému a jeho další aktualizace na nové verze.
  • Rozsáhlé praktické zkušenosti s implementovaným řešením, samostatně a také v kombinaci s dalšími aplikacemi řady Dynamics 365, nebo se softwarovými produkty od jiných dodavatelů
  • Spokojenost uživatelů, kteří mají k dispozici efektivní nástroje, které jim umožňují být úspěšnější a konkurenceschopnější.

Pokud zvažujete implementaci CRM a nevíte kde a jak začít, rádi vám se vším pomůžeme a staneme se Vaším spolehlivým partnerem.

Pro více informací, domluvení schůzky, nebo výpočet nákladů, nás prosím kontaktujte telefonicky: +420777204208 nebo napište mail: info@innoware.com