Řešení pro řízení restaurací a hotelů

LS Nav Hospitality je řešení pro centralizovanou správu restaurace nebo řetězce restaurací, které využívají také přední světové společnosti jako Subway, PizzaHut, Hard Rock Cafe, KFC a další.

Řešení pokrývá všechny aspekty provozu restaurace – od přijetí objednávky (na místě v restauraci, online nebo telefonicky) přes vyúčtování se zákazníkem, správu zásob, finance, účetnictví, až po komplexní informace o hospodářských výsledcích.

LS Nav Hospitality umožňuje efektivněji využívat dostupné zdroje (lidské tak i materiální) a optimalizovat náklady pomocí jediného systému, který pokrývá celou problematiku.

Výhody
Škálovatelnost při rozvoji sítě
Integrace se všemi zařízeními
Pomáhá optimalizovat náklady a zásoby
Prevence nepoctivého chování zaměstnanců
Podpora loajality zákazníků
Platforma Microsoft Dynamics
Adaptace pro práci z mobilních zařízení
Možnost umístění v cloudu
Máte zájem o více informací
napište nám email info@innoware.com
nebo volejte +420 777 204 208

Vyberte obchodní procesy, které potřebujete

Funkčnost

Pokladna
Podporuje různé typy plateb, umožňuje rozdělit platbu, zohledňuje slevy a marketingové kampaně, umožňuje provést cross prodej, vyhledávání podle zboží a čárových kódů.
Restaurace
Efektivní a rychlá správa objednávek, odesílání objednávek z terminálu přímo do kuchyně v pořadí, které zohledňuje přání klienta. Systém bere v úvahu umístění stolu, zaznamenává také rezervace a platby.
Call centrum
Příjem objednávek prostřednictvím call centra, sledování stavu objednávky, doručení a platby. Integrace s pobočkovou ústřednou.
Kuchyně
Systém umožňuje ukládat recepty a modifikovat je, zobrazovat objednávky v té části kuchyně kde se budou připravovat a připravovat objednávky v správném pořadí. Stav objednávky se zobrazuje na POS terminálu v reálném čase.
Personál
Plánování pracovní doby zaměstnanců a analýza efektivity jejich vytěžování. Integrace s docházkovým systémem a automatická evidence odpracovaných hodin.
Zásoby
Sledování zásob v reálném čase, objednávání pouze potřebných surovin, co pomáhá snižovat plýtvání a tím optimalizovat náklady.
Věrnostní program
Flexibilní konfigurace věrnostních programů, různé nabídky a akce založené na segmentaci zákazníků, co pomáhá poskytovat zákazníkům speciální služby.
Cenotvorba
Centralizované a flexibilní nastavení cen v restauraci nebo v celé síti, s přihlédnutím k řadě parametrů (včetně propagačních akcí, slev, konkurence apod.)
Analytika
Komplexní analýza aktuálních dat podle různých parametrů. Například sledování oblíbenosti jídel, kdy jsou návštěvní špičky (během dne, týdne nebo jiného časového období).
Synchronizace
Flexibilní nastavení transakční synchronizace mezi obchody a centrálou umožňuje mít aktuální informace o prodeji a také o zásobách zboží. Systém může pracovat zcela nezávisle a při výpadku připojení k internetu plnohodnotně obsluhovat klienty.

Innoware nabízí řešení

Máme rozsáhlé zkušenosti s implementací ERP a máme znalosti oborů jako je výroba, maloobchod, služby, logistika, zemědělství atd.

POTŘEBUJETE RYCHLOU BEZPLATNOU KONZULTACI?