Podpora systémů Microsoft Dynamics 365

Поддержка систем Microsoft Dynamics 365

Innoware poskytuje poimplementační podporu řešení Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV), Finance and Operations (AX), co vám umožní co nejefektivněji využít funkcionalitu těchto systémů a pružně tak reagovat nejen na změny v obchodních procesech ale také na změny trhu.

Naše úsilí je zaměřeno na snížení celkových nákladů na vlastnictví systému.

Pomáháme společnostem udržovat systém v provozuschopném stavu a předcházet nečekanému přerušení provozních aktivit.

Standardní doba odezvy na požadavky je odstupňovaná dle důležitosti a pohybuje se od 4 do 16 hodin.

Klientům nabízíme několik možností podpory, mezi které patří konzultace prostřednictvím software na sledování a řízení požadavků, telefonická podpora, nebo e-mailová korespondence.

V závislosti na potřebách klienta mohou být podpůrné nástroje vytvořeny individuálně.

Balíček „Bez omezení“
Balíček „Bez omezení“
Podpora při jakýchkoli problémech souvisejících s prací v systému. Cena je účtovaná hodinovou sazbou, na základě skutečně poskytnutých konzultací.
Balíček „Fix“
Balíček „Fix“
Podpora na fixní počet hodin v měsíci za předem určenou a pevnou cenu. Hodiny mohou být použity klientem na provádění změn v systému, vytváření a úpravu zpráv, školení a další.

Vyberte obchodní procesy, které potřebujete

Innoware nabízí řešení

Máme rozsáhlé zkušenosti s implementací ERP a máme znalosti oborů jako je výroba, maloobchod, služby, logistika, zemědělství atd.

POTŘEBUJETE RYCHLOU BEZPLATNOU KONZULTACI?