Maloobchod a služby

Řešení LS Retail na platformě Microsoft Dynamics vám umožňuje jednotně spravovat maloobchod v jakémkoli směru a rozsahu. Správa obchodů „food“ anebo také „non-food“, restaurací a dalších stravovacích zařízení, nebo čerpacích stanic, včetně jejich řetězců.

LS Retail pokrývá všechny procesy maloobchodního řetězce, od operací na pokladnách, doplňování zboží nebo vedení účetnictví. Dokáže také poskytnout komplexní informace o hospodářských výsledcích.

LS Retail umožňuje získat relevantní a spolehlivé informace o situaci, jak v jednotlivých obchodech, tak i v celém řetězci a pomáhá rychle reagovat na měnící se situaci na trhu.

Řešení LS Retail využívají přední světové společnosti jako je IKEA, Hard Rock Café, Radisson Blu Hotels & Resorts, Nike, Victoria’s Secret, Adidas, Puma, Caudalie a další.

Specializované řešení pro maloobchod a služby
Škálovatelnost při rozvoji sítě
Pomáhá optimalizovat náklady a zásoby
Integrace se všemi zařízeními
Multifunkční systém podpory prodeje
Platforma Microsoft Dynamics
Adaptace pro práci z mobilních zařízení
Možnost umístění v cloudu
Máte zájem o více informací
napište nám email info@innoware.com
nebo volejte +420 777 204 208
Poslat zprávu

Funkčnost

Pokladna
Podporuje různé typy plateb, umožňuje rozdělit platbu, zohledňuje slevy a marketingové kampaně, umožňuje provést cross prodej, vyhledávání podle zboží a čárových kódů.
Zásoby
Obsahuje doplňování a distribuci zboží do skladů a provozoven, provádí inventarizaci a úpravu zůstatků. Doplnění zboží je možné naplánovat na základě aktuálních informací o prodeji a dalších parametrů. Inventarizace, doplňování zboží a automatizovaná úprava zůstatků v obchodě tak i na skladě.
Personál
Plánování pracovní doby zaměstnanců a analýza efektivity jejich vytěžování. Integrace s docházkovým systémem a automatická evidence odpracovaných hodin.
Zboží
Pohodlná centralizovaná správa sortimentu a cenotvorby pro různé prodejní kanály – obchody, restaurace, nebo e-shopy.
Věrnostní program
Flexibilní konfigurace věrnostních programů, různé nabídky a akce založené na segmentaci zákazníků, co pomáhá poskytovat zákazníkům speciální služby.
Analytika
Sledování aktuálních údajů o prodeji, příjmech a výdajích, podle různých parametrů, nebo sledování KPI prodejců.
Synchronizace
Flexibilní nastavení transakční synchronizace mezi obchody a centrálou umožňuje mít aktuální informace o prodeji a také o zásobách zboží. Systém může pracovat zcela nezávisle a při výpadku připojení k internetu plnohodnotně obsluhovat klienty.
Integrace
Díky jednotnému informačnímu prostředí Microsoft Dynamics lze všechny transakce zobrazovat také v dalších modulech systému, například ve finančním účetnictví, kde se mohou s těchto údajů generovat navazující sestavy a výkazy.
POTŘEBUJETE RYCHLOU BEZPLATNOU KONZULTACI?